reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iveta Dzureňová

Iveta Dzureňová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre každého niekto iný. Pre seba Ja. Zoznam autorových rubrík:  z postelemiestamúzy(ži)poetické želésemafórSúkromnéNezaradené

reklama

miesta

Tennessee?

Iveta Dzureňová

Tennessee?

Tennessee? Tennessee? Tennessee? Asociácia číslo jeden - Tennessee Williams. Emócia číslo jeden – sklamanie. Chuť číslo jeden – citrónová. Vodopád myšlienok, sú nezastaviteľné, šikovne sa kĺžu, odchádzajú a prichádzajú, nikoho sa nič nepýtajú, ani mňa, dokonca ani mňa, dala som im priveľkú slobodu, naučila som ich dýchať, veď toto si predsa chcela, tak sa drahá Ivet teraz nesťažuj!

  • 10. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 414x
  • 0
Ulice San Francisca

Iveta Dzureňová

Ulice San Francisca

Znova zažiť ulice San Francisca, ponoriť sa do ich vravy, teplého dychu, pozorovať západ slnka so zvieraním duše, nasávať vônu starých čias – šesťdesiate roky, moja poklona patrí Vám. Len sa posadím na popraskaný chodník a zaspievam si Summertime.

  • 7. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Dych miest

Iveta Dzureňová

Dych miest

Sú miesta, ktoré dýchajú. Neviem ako, neviem čím, ale dýchajú. Cítim ich osviežujúci dych na zátylku. Naladia ma na atmosféru pre nich typickú a ja sa nechám. Rozprávajú mi svoje príbehy, sprevádzajú ma svojimi pocitmi, určujú tempo.

  • 3. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 394x
  • 2
Vonné tyčinky uja Pakistanca

Iveta Dzureňová

Vonné tyčinky uja Pakistanca

Pred týždňom som sa vrátila z Milána. Na úvod mám chuť opísať to tak klasicky. Teda, išlo o normálny päťdňový výlet, na ktorý nás dopravila nízko nákladová letecká spoločnosť. Pobyt som prežila v spoločnosti siedmich ľudí, z ktorých som štyroch nepoznala a ôsma som bola ja. Všetko z toho je pravda, ale poďme tomu dať viac kvetnatosti a noblesy.

  • 24. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu