reklama

Leonard C.

Chcem byť šťastná. Nielen tak poeticky, ale aj tak realisticky. Chcem častejšie zažívať ten pocit šťastia. Ako keď kvitne jar a vy máte pocit, že sa z tej krásy udusíte. Chcem, aby ma šťastie dusilo. Chcem, aby so mnou šťastie zachádzalo do extrému. Chcem si na tom dať záležať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Poď si nôtiť s Leonardom

privri oči a vnímaj

zabudni na svet, len snívaj.

Nechaj ho, nech pôsobí...

“So long, Marianne“

a plač a smej sa a plač a smej sa

v tejto chvíli padá hviezda.

Nechaj ho, nech pôsobí...

“So long, Marienne“

a padaj a lietaj a padaj a lietaj

v šere noci sa zmietaj.

Nechaj ho nech pôsobí...

Momentálne počúvam a čítam Leonarda Cohena viac ako inokedy a už aj chápem viac ako inokedy, že fázy života si vyžadujú svoje obete. Fázy sú Provokatérky pracujúce pre Život, s ktorými sa treba pasovať v jednotlivých súbojoch, aby sme pochopili ich stratégiu. A ten chlapík Leonard je podľa mňa fajn. Jeden z tých, ktorý tiež museli pochopiť stratégiu mnohých Provokatérok.Možno nepochopil úplne všetko a možno aj keď občas vybočil z prúdu, je stále tu a o všetkých tých Provokatérkach pána Života spieva a hrá na gitare. Niekedy večer len tak privriem oči a predstavím si niečo krásne. Zaleje ma pocit šťastia, ale ešte stále to nie je také, že ma chce udusiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po chvíli sa pri mne zastaví bohyňa noci Nyx a pozve ma ďalej...

Iveta Dzureňová

Iveta Dzureňová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre každého niekto iný. Pre seba Ja. Zoznam autorových rubrík:  z postelemiestamúzy(ži)poetické želésemafórSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu