reklama

Nespavosť

Prestala som pracovať – na istý čas. Doteraz som bola vďačná za každý jeden deň navyše, kedy som sa mohla do sýtosti vyspať. Často sa stávalo, že som prišla z práce v akúkoľvek možnú i nemožnú hodinu, v akýkoľvek možný i nemožný deň a odpadla som rovno do perín.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nepracujem už týždeň a tretí deň nespím. Nad ránom zaspím maximálne na dve hodiny a preberám sa svieža. Hlad pociťujem minimálne, najskôr o siedmej večer. Len z nutnosti si dám ráno jogurt a samozrejme šálku kávy. Cez deň pijem veľa sypaného čaju, napr.: čistý zelený čaj, maté IQ, čaj na nervy, čierny čaj pu erh. Za tie tri dni nespavosti som však neurobila nič prevratné, nič, čo by stálo za reč. Prečítala som si jeden mienkotvorný týždenník, dopozerala som celú ságu Star Wars a zistila som, že Chewie je moja najobľúbenejšia filmová postava ne-človeka, taktiež som si pozrela životopisný film Serga Gainsbourga a chatovala s priateľmi. Predtým som Serga registrovala len tak ledabolo. Teraz ho už registrujem a som rada, že je to tak. Milujem kontroverzné „postavy“. Rozvíria mi krv v žilách, rozbujáčia mi myslenie a mňa to všetko veľmi teší. Teší ma, že to bolo a aj je skutočné. Stále tu po každom ostane niečo cítiť. Po Gainsbourgovi ostalo jedno veľké Je t´aime.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ten Chewie zo Star Wars, to je taký krásny mierumilovný veľký chlpáč, ktorý by bez premýšľania život položil za priateľov. Vydával také divné zvuky a mal také funny hair , až som sa chvíľami zachádzala od smiechu. Naozaj roztomilý. Chewie je to trocha iná sorta ako Pán Francúz, ale dôležité je, že ma obaja zaujali.

Urobila som ešte jednu vec. Na sociálnej sieti som si dala okolo piatej nad ránom profilovku s mojim bratom. Stále bol pre mňa všetkým, ale teraz to akosi viac pociťujem. Človek podľa mňa občas potrebuje pri sebe niekoho, aby sa nezbláznil. Len tak, vedieť, že ten dotyčný je vedľa alebo oproti. Všetci chlapi akosi odchádzajú a on stále vytrvalo ostáva. Je stále lepší, vtipnejší, krajší. Je tu keď sa chcem zasmiať, poplakať si, vyrozprávať sa, objať. Na neho to vyznie gýčovo, ale je proste skvelý. Tá profilovka ho potešila a potešila aj mňa, lebo mi stále dvihne náladu, keď sa zapozerám na tie naše ksichty ala póza.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Výsledok: Počas mojej trojdňovej nespavosti som si vytvorila rebríček najobľúbenejších chlapov a brat je nepopierateľne na prvom mieste. Hneď na ním je Chewie a tretie miesto patrí Sergemu. A vraj nič prevratné. Uvidíme čo zaujímavé mi prinesú nasledujúce dni.

Iveta Dzureňová

Iveta Dzureňová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre každého niekto iný. Pre seba Ja. Zoznam autorových rubrík:  z postelemiestamúzy(ži)poetické želésemafórSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu