reklama

Keď sa voda múti a srdce smúti

To nie je o tom, že ho nemilujem. Je to o tom, že ho milujem. Keď sa smeje, keď je prísny, keď ma obdivuje, keď mi berie tvár do dlaní...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Minule mi jeden známy v zápale konverzácie povedal, že zakalená voda sa najlepšie vyčistí, keď je v pokoji. Už presne neviem k čomu to bolo, ale túto mudrôstku som si zapamätala. Mám rada také mudrôstky plné pravdivej múdrosti.

Spomínam si, že dávnejšie, keď som ešte hýrila plnými dúškami, často som čosi poplietla, prípadne nedodržala termín. Vtedy som použila vetu: “Zavolaj, keď vychladneš“. Dotyčného poškodeného na druhej strane linky to rozhodilo do nepríčetnosti, ale zakaždým to fungovalo. Naozaj zavolal, keď vychladol a bolo to v pohode. Tým som len chcela povedať, že mi to s prižmúrením oka príde ako také synonymum hentej mudrôstky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko okolo nás je také zvláštne. Neviem to bližšie špecifikovať. Jediné slovko, ktoré dokážem bez pocitu viny použiť, je zvláštne. Predstavte si, že sa vám rúcajú sny. Dokážete ich dať do pôvodného stavu, ale už sú to len látanice. Nechali by ste si tieto sny alebo hľadali iné? Možno sa tie látanice časom zocelia a možno ani nie. Neviem. Zistila som, že mám deficit v materiáloch a preto som sa rozhodla hľadať iné sny. Neviem či stabilnejšie. Jednoducho iné, z iného materiálu.

Nechávam vodu nech sa odkalí, nech sa vyrovná so sebou a s okolím a vyčistí sa od všetkých zlých vecí.

Keby mala láska hraníc

SkryťVypnúť reklamu
reklama

vytratila by sa jej podstata

/som v tebe zaliata/

ponechávam si len Osobnosť

Dve duše v jednom tele-

spája ich láska

/more sa pení v nárazoch/

náš sen vyrývam do kamenných obrazov

Keď sa menia žlté púpavy

potrebujem len slobodne lietať s nimi

vtedy a v tamtej chvíli...

...a zachytávať sa vo vlasoch

Vytváram colorit lúky

/potrebujem tvoje ruky/

bez nich nevyleziem na strom

/naše srdcia sú v ňom/

Láska bez hraníc

otiera sa rúbom okolo našich líc

Iveta Dzureňová

Iveta Dzureňová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre každého niekto iný. Pre seba Ja. Zoznam autorových rubrík:  z postelemiestamúzy(ži)poetické želésemafórSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu