reklama

balans

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Udržiavam rovnováhu

v krivom svete náhody.

Balansujem.

Nešliapem si na nohy.

Udržiavam rovnováhu

vo svete, ktorý má váhu.

Padám.

Vstanem, sadám.

Udržiavam rovnováhu

v jednoduchosti významu.

Nesofistikujem.

Uvoľnená padám na hlavu.

Cirkulujem ako krv. Nepýtam sa, nepremýšľam, len cirkulujem. Nemôžem sa zastaviť. Nachádzam sa v delíriu Života. Baví ma, šteklí ma, trápi ma, napája ma. On je vďaka mne Životom, vďaka mne má prečo žiť. Ja som jeho múzou, on je mojou múzou a navzájom sa múzime. Sme takí nerozluční pár - na sebe závislí , ale dokážeme žiť ako nezávislí. Dýchame si na krk, ale nemienime sa rozlúčiť. Ideme spolu ruka v ruke ďalej a ďalej a stále bližšie a bližšie. Nikto neprekoná našu lásku pozemskú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stvorení pre seba.

V dobrom aj v zlom.

Kým nás smrť nerozdelí.

Takto by mal vyzerať pár 21. storočia. Storočia, ktoré toho toľko prežilo, že iné páry, ako sme my dvaja, by už ani plodiť nemalo. Ja a môj Život sme reprezentatívna vzorka. Reprezentujeme citovo-rozumovú lásku, ktorá sa dokáže stále správne rozhodnúť pre dobro nás oboch; teda Mňa a Života.

Milujem sa múzovať, napĺňa ma to Životom.

A tak cirkulujem so Životom a pre Život a nedávam zbytočné otázky. Až sa raz zastavím, nebude to kvôli nemu. Bude to pre neho...


Iveta Dzureňová

Iveta Dzureňová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre každého niekto iný. Pre seba Ja. Zoznam autorových rubrík:  z postelemiestamúzy(ži)poetické želésemafórSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu